33.ÚKOL
Paní učitelka Bc.Táňa Tvrdá ze třídy Motýlek 🦋 a její kapela. Tentokrát s medvídkem 🐻 a liškami 🦊
Odkaz na video zde
32.ÚKOL
Paní uč. Mgr.Klára Voková Vernerová ze třídy Motýlek 🦋 si pro Vás nachystala hádanky.
"Ahoj děti, máme tu jaro a k němu patří mláďátka. Názvy zvířecích mláďátek můžete napsat do komentáře a nebo je nakreslit do volného místečka pod hádanky. Tak hurá na to a už se moc těším na vaše odpovědi"
/data/uploads/file/Výstřižek -hádanky mláďátka.pngHádanky najdete zde
31.ÚKOL
Úkol p.uč. Veroniky Plocicové ze třídy Kytička 🌺
Milé děti, protože k jaru patří mláďátka zvířátek, která se právě na jaře rodí, připravila jsem si pro vás úkol se zvířátky:
1. V prvním řádku najděte NEJMENŠÍ prasátko... 🐷
2. V druhém řádku najděte NEJVĚTŠÍHO pejska... 🐶
3. Ve třetím řádku najděte kde je NEJMÉNĚ a kde je NEJVÍCE je kuřátek... 🐥
4. Ve čtvrtém řádku řekněte které zvířátko je: PRVNÍ, které zvířátko je POSLEDNÍ, které zvířátko je ZA prasátkem a které zvířátko je PŘED kočičkou...
Odpovědi mi prosím napište do komentáře. Těším se jak si s úkolem poradíte
30.ÚKOL
Paní učitelka Bc.Táňa Tvrdá ze třídy Motýlek 🦋 a její kapela. Tentokrát s medvídkem 🐻 a liškami 🦊
Odkaz na video zde
32.ÚKOL
Paní uč. Mgr.Klára Voková Vernerová ze třídy Motýlek 🦋 si pro Vás nachystala hádanky.
"Ahoj děti, máme tu jaro a k němu patří mláďátka. Názvy zvířecích mláďátek můžete napsat do komentáře a nebo je nakreslit do volného místečka pod hádanky. Tak hurá na to a už se moc těším na vaše odpovědi"
/data/uploads/file/Výstřižek -hádanky mláďátka.pngHádanky najdete zde
31.ÚKOL
Úkol p.uč. Veroniky Plocicové ze třídy Kytička 🌺
Milé děti, protože k jaru patří mláďátka zvířátek, která se právě na jaře rodí, připravila jsem si pro vás úkol se zvířátky:
1. V prvním řádku najděte NEJMENŠÍ prasátko... 🐷
2. V druhém řádku najděte NEJVĚTŠÍHO pejska... 🐶
3. Ve třetím řádku najděte kde je NEJMÉNĚ a kde je NEJVÍCE je kuřátek... 🐥
4. Ve čtvrtém řádku řekněte které zvířátko je: PRVNÍ, které zvířátko je POSLEDNÍ, které zvířátko je ZA prasátkem a které zvířátko je PŘED kočičkou...
Odpovědi mi prosím napište do komentáře. Těším se jak si s úkolem poradíte
30.ÚKOL
Na jaře se rodí mláďatka a ty jsou rozverná, rády pobíhají a maminkám se schovávají. Podívej se na obrázek zvířátek a zjisti, které mláďátko se mamince schovalo? Zkus napsat správnou odpověď.
Venku je krásně, sluníčko nás volá ven, je možné, že i během procházky uvidíš nějaké zvířátko, můžeš ho vyfotit. Těším se na Vaše odpovědi a fotky p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞
29.ÚKOL
A je tady Velikonoční pondělí. Paní uč. Mgr.Klára Voková Vernerová ze třídy Motýlek 🦋 pro Vás má Velikonoční aktivity.
První část zde
Druhá část zde
28.ÚKOL
P. uč. Veronika Plocicová ze třídy Kytička 🌷 si pro Vás s Filípkem nachystala video se zdobením vajíček.
Jak se jmenují zdobená velikonoční vajíčka?
Jak se říká svátkům jara?
Video najdete zde
27.ÚKOL
Paní uč. Bc. Hana Böhmová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala pár jarních otázek, které se vztahují k tomuto obrázku.
26.ÚKOL
A ještě jeden, možná trošku netradiční úkol od p. uč. Bc. Venduly Bartoňkové ze třídy Kytička
Do komentáře přidejte fotku, na které vám děti pomáhají s vařením, zdobením jídla či prostíráním stolu. Zapojovat děti do těchto běžných aktivit je velmi důležité.
Samozřejmě můžete připsat, co dobrého jste společně vykouzlili.
A protože se blíží Velikonoce, mám tady tip na pečení beránka i s fotoreceptem.
Ingredience zde
Postup zde
Venku je krásně, sluníčko nás volá ven, je možné, že i během procházky uvidíš nějaké zvířátko, můžeš ho vyfotit. Těším se na Vaše odpovědi a fotky p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞
29.ÚKOL
A je tady Velikonoční pondělí. Paní uč. Mgr.Klára Voková Vernerová ze třídy Motýlek 🦋 pro Vás má Velikonoční aktivity.
První část zde
Druhá část zde
28.ÚKOL
P. uč. Veronika Plocicová ze třídy Kytička 🌷 si pro Vás s Filípkem nachystala video se zdobením vajíček.
Jak se jmenují zdobená velikonoční vajíčka?
Jak se říká svátkům jara?
Video najdete zde
27.ÚKOL
Paní uč. Bc. Hana Böhmová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala pár jarních otázek, které se vztahují k tomuto obrázku.
26.ÚKOL
A ještě jeden, možná trošku netradiční úkol od p. uč. Bc. Venduly Bartoňkové ze třídy Kytička
Do komentáře přidejte fotku, na které vám děti pomáhají s vařením, zdobením jídla či prostíráním stolu. Zapojovat děti do těchto běžných aktivit je velmi důležité.
Samozřejmě můžete připsat, co dobrého jste společně vykouzlili.
A protože se blíží Velikonoce, mám tady tip na pečení beránka i s fotoreceptem.
Ingredience zde
Postup zde
25. ÚKOL
Všichni, co rádi skládáte k zahradě mš pospěšte,
Poskládat si tam můžete sluníčko, nebo velikonoční vajíčko.
Veselé jarní skládání přeje p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞
24.ÚKOL
Velikonoce se blíží, a tak paní učitelky z 🐞a 🐝 před školkou ozdobily velikonoční keř. Můžete jej přijít dozdobit, ať už nějakým zdobeným vajíčkem, pentličkou nebo čímkoliv velikonočním. Budeme se těšit na vaše fotky u keře 🥚🐰
23. ÚKOL
P. uč. Bc.Táňa Tvrdá ze třídy Motýlek 🦋 si pro vás nachystala další video s rytmizací. A dnes měla speciálního pomocníka, asistoval jí medvěd 🐻
Odkaz na video zde
22. ÚKOL
Paní uč. Bc. Vendula Bartoňková ze třídy Kytička 🌷 si pro Vás připravila netradiční tvoření.
Máte doma zbytečné gumové rukavice? Tak tady máte nějaké tipy na jejich využití.
1. Počítání - na prsty napište čísla od 1- 5, případně na druhou rukavici 6-10. Zlehka nafoukněte a zavažte, ať se rukavice nevyfoukne. Poté jde jednotlivé prsty "ohýbat" a dítě může počítat.
2. Pinkání - tady asi netřeba vysvětlovat. Nafoukněte, zavažte, ať se nevyfoukne a o zábavu je postaráno.
3. Tvoření slepiček - blíží se Velikonoce, tak si můžete vyrobit netradiční velikonoční dekoraci. Stačí opět nafouknout, případně naplnit rýží a ozdobit.
4. Prstové loutky - ustřihněte konce rukavic, ať se dají nasadit na prsty. Dle fantazie si vytvořte loutky.
5. Zábavný obličej - opět stačí nafouknout a fixem namalovat obličej.
6. Ledoví ptáčci - do rukavice nalijte vodu a vložte ozdoby dle fantazie a možností. Zavažte a vložte do mrazáku. Po ztuhnutí nožem rozřízněte rukavici a ptáčkovi přidělejte oko.
7. Stojánek na šperky - rukavici umístěte nejlépe do velké sklenice a zafixujte. Umíchejte si sádru, vlijte ji do rukavice a nechte ztuhnout. Po ztuhnutí sundejte rukavici. Stojánek si můžete ozdobit barvami nebo nechat bílý. Použít by šel i beton.
8. Netradiční květináč - rukavici naplňte hlínou a zasaďte rostlinku.
9. Příšerka - ozdobte rukavici dle fantazie.
10. Trénování jemné motoriky - rukavici naplňte libovolným gelem, vložte drobné předměty bez ostrých hran. Zavažte, dítě pak v rukavici předmět posouvá různým mačkáním a tlačením.
11. Dechové cvičení - dítě nafukuje rukavici - pomalý výdech, prudký výdech. Případně video zde
21. ÚKOL
Pani uč. Markéta Krčmářová ze třídy Sluníčka ☀️ si pro vás u školky nachystala další úkol. Najdete ho u vchodu do 🐞🐝 ☀️
"Pojďte si radostně zaskákat.A kdo si zapamatuje,tento krátký verš,,,Slunko vychází,jaro přichází”může skákat na slabiky."
20. ÚKOL
Dechové cvičení si pro Vás nachystala p. uč. Bc. Jana Denerová a její vnučka Barča. Video zde
19. ÚKOL
Sadíme s p. uč. Mgr.Klárou Vokovou ze třídy Motýlek 🦋.
Ahoj děti, jak už jistě víte, tak nám podle kalendáře začalo jaro, i když to tak venku zatím nevypadá. A tak mě napadlo, že byste si takový "jarní koutek přírody" mohli udělat doma a třeba tím to jaro konečně přivoláme.
Co k tomu budete potřebovat: tácek nebo misku, kuchyňskou papírovou utěrku nebo vatu, semínka "Řeřichy zahradní" a rozprašovač s vodou.
1) Na tácek nebo misku dejte kousek kučhynské papírové utěrky nebo vaty.
2) Kuchyňsou utěrku nebo vatu navlhčete vodou v rozprašovači.
3) Seminka řeřichy vysejte na navlhčenou utěrku nebo vatu ve tvaru písmenka, na které začíná vaše jméno.
4) Vysetou řeřichu umístěte např. na okenní parapet nebo na nějaké jiné slunné místo.
5) Každý den kontrolujte, zda je utěrka nebo vata dostatečně vlhká, aby semínka začala klíčit.
Budu moc ráda, když se mi vaším koutkem přírody také pochlubíte.
A ještě malinkatá hádanka na závěr: Do tvaru jakého písmenka jsem vysela řeřichu já.......?"
18. ÚKOL
Poznáte kytičku, na kterou venku narazila p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞?
Haló, děti, jaro je tu!
Louky budou plné květů.
Na procházku vyrazte,
aspoň jedno kvítí vyfoťte.
A když se Vám bude chtít,
můžete jej pastelkami doma nakreslit.
Napište mi, jak se jmenuje kytička, kterou jsem našla na své procházce a pak nakreslila. Těším na Vaše odpovědi i fotky kytiček a Vašich obrázků p. uč. Martina
17. ÚKOL
21.3. je Mezinárodní den zdravého spánku, zároveň je i Světový den Downova syndromu.
Proto p. uč. Bc. Vendula Bartoňková a p. učitelka Veronika Plocicová s Filípkem ze třídy Kytička 🌷 vyhlašují PONOŽKOVO-PYŽAMOVÝ DEN.
Pyžamový den je asi jasný, proč ale ponožkový den?
Protože nožky patami k sobě znázorňují právě chromozom X, který mají lidé s Downovým syndromem NAVÍC a liché 🧦 ponožky podtrhnou jeho výjimečnost.
Ať už tedy budete lenošit v posteli nebo na gauči, plnit naše úkoly, tvořit, zpívat, pomáhat mamince či tatínkovi v kuchyni, přidej se k nám a zůstaň celý den v pyžamu. Zároveň si dejte na každou nožku jinou ponožku.
Do komentáře můžete přidat fotku.
A ti nejodvážnější mohou vyrazit v pyžamu třeba na nákup či výlet 🤪a to bychom teprve chtěli tu fotku vidět 😂
A pro zajímavost články o Downovu syndromu a zdravém spánku.
16.ÚKOL
Paní učitelka Mgr. Klára Voková ze třídy Motýlek 🦋 si pro Vás nachystala toto.
"Ahoj děti, protože teď nemůžete díky Koronaviru chodit do školky a jste doma, tak to jsou pro vás takové jakoby "Koronaprázdniny". A mě by zajímalo:
1) S kým je doma trávíte?
2) Co nejraději děláte?
3) Jakou jste viděly pohádku?
4) Jakou pohádku čtete?
5) Co jste se naučily?
6) Co nejraději jíte?
7) Na co se těšíte?
Odpovědi můžete nakreslit do pracovního listu nebo na papír, popřípadě jen na nějakou otázku odpovědět do komentáře. Už se na vaše odpovědi moc těším "
Pracovní list zde
15. ÚKOL
Přivoláváme Jaro s p. uč. Martinou Královou ze třídy Sluníčko 🌞 a p. uč. Bc. Hanou Böhmovou ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝
"Ahoj děti, jaro už k nám pomalinku přichází a aby se mu šlo radostněji, připravila jsem si pro Vás několik jednoduchých úkolů ve kterých si i zazpíváte a tím jaro rychleji přivoláte.
Vezměte si dvě vařečky otočte je a jejich konci /jako hůlkami ve školce/ ťukejte do rytmu písničky, kterou znáte: např. "Travička zelená" s p. uč. Táňou z pátku .... zkuste střídat hraní potichu i nahlas a zazpívejte si i jiné písničky, můžete vyzkoušet i otočit hrnec a hned máte bubínek nebo cinkání lžičkou o skleničku. Až si zazpíváte, podívejte se na obrázek 4 hudebních nástrojů, vyjmenujte, jak se jmenují a jejich názvy vytleskejte, do komentáře mi napište, které z těchto nástrojů mají struny , těším se na Vaše odpovědi. Vaše p. uč. Martina"
"Milé děti, jaro a sluníčko přivoláváme obvykle písničkou. Teď spolu nejsme ve školce, tak si musíte zazpívat doma s maminkou. Jaro společně s námi budou přivolávat také muzikanti, ale ti nějak poztráceli svoje hudební nástroje. Vy jste děti šikovné, a tak si je dobře prohlédněte a vzpomeňte si společně s maminkou, jak se na nástroje hraje. Určitě jim jejich nástroje správně přiřadíte.
Nezapomeňte mi napsat, jak jste úkol splnily, budu se těšit. Vaše p. uč. Hanka"
Hudební nástroje od p. uč. Martiny zde
Hudební nástroje od p. uč. Hanky zde
14.ÚKOL
Tip na činnost s dětmi od p. uč. Bc. Hany Böhmové ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 najdete v souboru zde
13.ÚKOL
21.3. je Mezinárodní den zdravého spánku, zároveň je i Světový den Downova syndromu.
Proto p. uč. Bc. Vendula Bartoňková a p. učitelka Veronika Plocicová s Filípkem ze třídy Kytička 🌷 vyhlašují PONOŽKOVO-PYŽAMOVÝ DEN.
Pyžamový den je asi jasný, proč ale ponožkový den?
Protože nožky patami k sobě znázorňují právě chromozom X, který mají lidé s Downovým syndromem NAVÍC a liché 🧦 ponožky podtrhnou jeho výjimečnost.
Ať už tedy budete lenošit v posteli nebo na gauči, plnit naše úkoly, tvořit, zpívat, pomáhat mamince či tatínkovi v kuchyni, přidej se k nám a zůstaň celý den v pyžamu. Zároveň si dejte na každou nožku jinou ponožku.
Do komentáře můžete přidat fotku.
A ti nejodvážnější mohou vyrazit v pyžamu třeba na nákup či výlet 🤪a to bychom teprve chtěli tu fotku vidět 😂
A pro zajímavost články o Downovu syndromu a zdravém spánku.
16.ÚKOL
Paní učitelka Mgr. Klára Voková ze třídy Motýlek 🦋 si pro Vás nachystala toto.
"Ahoj děti, protože teď nemůžete díky Koronaviru chodit do školky a jste doma, tak to jsou pro vás takové jakoby "Koronaprázdniny". A mě by zajímalo:
1) S kým je doma trávíte?
2) Co nejraději děláte?
3) Jakou jste viděly pohádku?
4) Jakou pohádku čtete?
5) Co jste se naučily?
6) Co nejraději jíte?
7) Na co se těšíte?
Odpovědi můžete nakreslit do pracovního listu nebo na papír, popřípadě jen na nějakou otázku odpovědět do komentáře. Už se na vaše odpovědi moc těším "
Pracovní list zde
15. ÚKOL
Přivoláváme Jaro s p. uč. Martinou Královou ze třídy Sluníčko 🌞 a p. uč. Bc. Hanou Böhmovou ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝
"Ahoj děti, jaro už k nám pomalinku přichází a aby se mu šlo radostněji, připravila jsem si pro Vás několik jednoduchých úkolů ve kterých si i zazpíváte a tím jaro rychleji přivoláte.
Vezměte si dvě vařečky otočte je a jejich konci /jako hůlkami ve školce/ ťukejte do rytmu písničky, kterou znáte: např. "Travička zelená" s p. uč. Táňou z pátku .... zkuste střídat hraní potichu i nahlas a zazpívejte si i jiné písničky, můžete vyzkoušet i otočit hrnec a hned máte bubínek nebo cinkání lžičkou o skleničku. Až si zazpíváte, podívejte se na obrázek 4 hudebních nástrojů, vyjmenujte, jak se jmenují a jejich názvy vytleskejte, do komentáře mi napište, které z těchto nástrojů mají struny , těším se na Vaše odpovědi. Vaše p. uč. Martina"
"Milé děti, jaro a sluníčko přivoláváme obvykle písničkou. Teď spolu nejsme ve školce, tak si musíte zazpívat doma s maminkou. Jaro společně s námi budou přivolávat také muzikanti, ale ti nějak poztráceli svoje hudební nástroje. Vy jste děti šikovné, a tak si je dobře prohlédněte a vzpomeňte si společně s maminkou, jak se na nástroje hraje. Určitě jim jejich nástroje správně přiřadíte.
Nezapomeňte mi napsat, jak jste úkol splnily, budu se těšit. Vaše p. uč. Hanka"
Hudební nástroje od p. uč. Martiny zde
Hudební nástroje od p. uč. Hanky zde
14.ÚKOL
Tip na činnost s dětmi od p. uč. Bc. Hany Böhmové ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 najdete v souboru zde
13.ÚKOL
Další úkoly na plotě školky, tentokrát od p. uč. Mgr. Klára Voková a Bc. Táňa Tvrdá ze třídy Motýlek 🦋 . Hledejte zelené kartičky.
"Ahoj děti, na plotě školky jsme pro vás připravily další úkoly. Tentokrát si trošku zacvičíte se zvířátky. Vezměte si s sebou něco, kam si může zapisovat červená písmenka, ze kterých vám vyjde tajenka. Budeme se těšit na vaše tajenky a případně fotečky z plnění úkolů. Paní učitelky z Motýlků 🦋 "
12.ÚKOL
Aktivitu si pro Vás nachystala i naše p. asistentka Jana Bednářová 🐞 🌞 🦋 🌷 🐝
"Ahoj děti, paní učitelka Táňa vám poslala písničku o Travičce zelené a protože tu bude za chvíli jaro, nakreslila jsem vám obrázek ze statku, kde se na jaře narodilo spoustu mláďátek. A protože byl krásný jarní den, vyběhla všechna zvířátka na louku za statkem, ale ouha, mláďátka se svým rodičům ztratila.
Poznáte které ke komu patří?
1. Napište mi jak se mláďátka jmenují?
2. Které mláďátko má na obrázku maminku i tatínka a jak jim říkáme?
3. Které zvířátko nepatří mezi domácí zvířátka ze statku, a kde žije?
Najdete jeho mláďátko?
4. Víte, jak se mu říká?
Když vám obrázek rodiče vytisknou můžete si zvířátka vybarvit a nakreslit mláďatům cestičku k mamince nebo tátovi.
Na vaše odpovědi se těší paní asistentka Jana"
Odkaz na obrázek zde
11. ÚKOL
Jak už jsme u p. učitelky Bc. Táni Tvrdé ze třídy motýlek 🦋 zvyklí, její úkol bude hudební.
Zkuste si zazpívat a zatleskat do rytmu.
.Odkaz na video zde
10. ÚKOL
Dnes je Evropský den mozku (11.3.2021).
Víte děti, proč je mozek tak důležitý, že má dokonce svůj den? Protože řídí celé naše tělo. Bez něj bychom nemohli žít. Tak teď potrapte své mozky a schválně, kdo zvládne vyluštit křížovku, kterou si pro vás nachystala p. učitelka
Veronika Plocicová ze třídy Kytička🌺.
Otázky ke křížovce zde
Kžížovka zde
9. ÚKOL
"Ahoj děti, na plotě školky jsme pro vás připravily další úkoly. Tentokrát si trošku zacvičíte se zvířátky. Vezměte si s sebou něco, kam si může zapisovat červená písmenka, ze kterých vám vyjde tajenka. Budeme se těšit na vaše tajenky a případně fotečky z plnění úkolů. Paní učitelky z Motýlků 🦋 "
12.ÚKOL
Aktivitu si pro Vás nachystala i naše p. asistentka Jana Bednářová 🐞 🌞 🦋 🌷 🐝
"Ahoj děti, paní učitelka Táňa vám poslala písničku o Travičce zelené a protože tu bude za chvíli jaro, nakreslila jsem vám obrázek ze statku, kde se na jaře narodilo spoustu mláďátek. A protože byl krásný jarní den, vyběhla všechna zvířátka na louku za statkem, ale ouha, mláďátka se svým rodičům ztratila.
Poznáte které ke komu patří?
1. Napište mi jak se mláďátka jmenují?
2. Které mláďátko má na obrázku maminku i tatínka a jak jim říkáme?
3. Které zvířátko nepatří mezi domácí zvířátka ze statku, a kde žije?
Najdete jeho mláďátko?
4. Víte, jak se mu říká?
Když vám obrázek rodiče vytisknou můžete si zvířátka vybarvit a nakreslit mláďatům cestičku k mamince nebo tátovi.
Na vaše odpovědi se těší paní asistentka Jana"
Odkaz na obrázek zde
11. ÚKOL
Jak už jsme u p. učitelky Bc. Táni Tvrdé ze třídy motýlek 🦋 zvyklí, její úkol bude hudební.
Zkuste si zazpívat a zatleskat do rytmu.
.Odkaz na video zde
10. ÚKOL
Dnes je Evropský den mozku (11.3.2021).
Víte děti, proč je mozek tak důležitý, že má dokonce svůj den? Protože řídí celé naše tělo. Bez něj bychom nemohli žít. Tak teď potrapte své mozky a schválně, kdo zvládne vyluštit křížovku, kterou si pro vás nachystala p. učitelka
Veronika Plocicová ze třídy Kytička🌺.
Otázky ke křížovce zde
Kžížovka zde
9. ÚKOL
Tuto aktivitu si pro Vás nachystala p. učitelka
Markéta Krčmářová ze třídy Sluníčko🌞 spolu s p. uč. Bc. Alžbětou Forrovou.
"Dobrý den děti. Mnozí z Vás už jistě zjistili, že kolem školky můžete plnit úkoly. Já jsem si pro Vás nachystala další. Abyste nezapomněli, do které třídy chodíte, nakreslete doma značku (logo) své třídy 🌺 🦋 🌞 🐞 🐝 . Obrázek vložte do euro složky a pomocí provázku, kolíčků nebo háčků připevněte na označenou část plotu. Určené místo najdete vpravo od branky pro vstup na zahradu MŠ."
8. ÚKOL
A další aktivita od p. učitelky Martiny Králové ze třídy Sluníčko 🌞.
"Ahoj děti, je Březen a o tom se říká, že je to měsíc knihy a já jsem pro Vás vymyslela 4 "knižní" úkoly :
1. Najdi doma alespoň tři knihy a seřaď je do řady vedle sebe podle velikosti od nejmenší po největší.
2. Můžeš si vybarvit omalovánku knihy.
Úkoly spíš pro starší děti:
3.najdi svou oblíbenou knihu a opiš její název.
4.dokresli správně línie v pracovním listu. Když nějaký úkol splníte můžete ho vyfotit a poslat do komentáře. Těším se na Vaše fotky. P. Uč. Martina"
Omalovánka knihy zde
PL Linie zde
7. ÚKOL
Paní učitelka Bc. Vendula Bartoňková ze třídy Kytička 🌺 se učí na ukulele. Při trénování natočila video. Poznáte, o jaké pohádky jde?
Odkaz na video zde
6. ÚKOL
Tyto aktivity si pro Vás nachystala p. učitelka Bc. Alžběta Forrová 🌺 🦋 🌞 🐞 🐝 .
MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN (ve zkratce MDŽ) připadající každoročně na 8. BŘEZNA, svátek kdy slaví nejen maminky ale také ostatní ženy (babičky, tety, sestry…).
V tento den bychom určitě společně vytvořili ve školičce přáníčka, abychom alespoň některé z nich udělali radost.
Letos to bohužel nejde ☹
A tak je tento milý úkol úplně ve vašich šikovných ručkách 😊 milé děti.
Vytvořte přáníčko a vlastně i ozdobu do květináče třeba pro maminku, babičku …
Jak na to? Co budete potřebovat?
Papír bílý, pokud máte může být barevný, nůžky (pokud to ještě s nimi neumíte, poproste někoho, aby pomohl), pastelky, fixy nebo barvičky se štětcem a vodou, špejli, slámku nebo dřívko na stonek k zapíchnutí
Co teď?
Na papír obkresli svou ruku a vybarvi nebo jí natři barvou a obtiskni na papír. Pokud jsi použil barvičky, nechej zaschnout. Pak ručičku vystřihni nebo někoho požádej o pomoc.
Vystřihnutou ručičku můžeš dozdobit PODLE SVÉHO PŘÁNÍ A MOŽNOSTÍ. A přilepit ke špejli lepící páskou nebo lepidlem. A je hotovo!!!
Teď už jen popřát a květinka může zdobit květináč.
😊
Pevně věřím že se vám květinky povedou a těšíme se na vaše fotečky!
PS: Přikládám také dva pracovní listy, s kterými si jistě hravě poradíte 😊
Pracovní list Hledej písmeno zde
Pracovní list hledej číslo zde
5. ÚKOL
Tento úkol pro Vás nachystala p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞.
"Ahoj děti, když jsme ještě mohli chodit do školky, povídali jsme si o pohádkách a měli jsme i karneval. Zamyslete se, která pohádková postava začíná na písmenko K.... odpověď můžete napsat do komentáře.
Našla jsem pro Vás také pohádkové pracovní listy. V prvním budete hledat správný stín dané postavičky /u spojování vyměňujte barvy, ať žádná cesta není stejná / v druhém pracovním listu vybarvěte tu korunu, která je jiná než ostatní v řádku. Jistě úkoly lehce zvládnete."
Pracovní list Stíny zde
Pracovní list Koruny zde
4. ÚKOL
Zábavnou procházku kolem školky si pro Vás nachystala p. uč. Bc. Vendula Bartoňková ze třídy Kytička 🌺.
"Až půjdete kolem školky, zkuste si splnit pár úkolů, které jsem si pro Vás nachystala.
Nemusíte se tam hnát hned teď, přeci jen se nechceme shlukovat ve větším počtu, úkoly tam zůstanou, dokud se školka neotevře.
Zpříjemněte si den procházkou ke školce. Čeká Vás 5 stanovišť s úkoly. Postupně si obejdete celou školku. 1. stanoviště najdete u vstupních dveří do tříd Sluníčko,Beruška a Včelka, dál už Vás to navede.
U prvního úkolu jsou potřeba křídy, nachystala jsem jich tam dostatek, ale víte, jak to chodí....takže si možná s sebou nějakou vemte
Krásnou procházku přeji."
3. ÚKOL
Naše paní asistentka pedagoga a paní učitelka Michaela Prášilová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala tento kvíz.
"Milé děti, připravila jsem si pro Vás malý kvíz o pohádkách, které již znáte a určitě jste je viděli nejen doma, ale i ve školce. Zkuste si vzpomenout a najděte správné odpovědi, které mi napište do komentáře. Budu se těšit. "
1) Které zvíře se objevilo v pohádce „O Červené Karkulce“?
a) Medvěd b) Liška c) Vlk
2) Jak se jmenuje kamarád od Křemílka?
a) Mat b) Vochomůrka c) Tom
3) Kdo odnesl „Smolíčka Pacholíčka“ do lesa?
a) Liška b) Jeskyňky c) Jelen
4) V pohádce, o Smolíčkovi žije jelen, který má jaké parohy?
a) Hnědé b) Zlaté c) Bílé
5) Které zvíře tvrdilo v pohádce o Neposlušných kůzlátkách, že je jejich maminka?
a) Medvěd b) Vlk c) Zajíc
2. ÚKOL
Tuto aktivitu si pro Vás nachystala p. uč. Mgr. Klára Voková ze třídy Motýlek 🦋.
"Ahoj děti, dnes jsem si pro vás připravila básničku o první jarní kytičce. A to už je hádanka pro vás, jak se první jarní kytička, která vykoukne po roztání sněhu jmenuje.......?
Rodiče vám básničku přečtou a můžete se jí naučit.
Dále si můžete vyzkoušet, jak taková kytička roste - rozstříhejte jednotlivé fáze růstu a seřaďte je za sebou.
Přeji ať se vám daří. "
Obrázek se sněženkou na vybarvení,rozstříhání, seřazení dle růstu zde
1. ÚKOL
Paní učitelka Bc. Hanka Babišová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala kvíz zde
"Dobrý den děti. Mnozí z Vás už jistě zjistili, že kolem školky můžete plnit úkoly. Já jsem si pro Vás nachystala další. Abyste nezapomněli, do které třídy chodíte, nakreslete doma značku (logo) své třídy 🌺 🦋 🌞 🐞 🐝 . Obrázek vložte do euro složky a pomocí provázku, kolíčků nebo háčků připevněte na označenou část plotu. Určené místo najdete vpravo od branky pro vstup na zahradu MŠ."
8. ÚKOL
A další aktivita od p. učitelky Martiny Králové ze třídy Sluníčko 🌞.
"Ahoj děti, je Březen a o tom se říká, že je to měsíc knihy a já jsem pro Vás vymyslela 4 "knižní" úkoly :
1. Najdi doma alespoň tři knihy a seřaď je do řady vedle sebe podle velikosti od nejmenší po největší.
2. Můžeš si vybarvit omalovánku knihy.
Úkoly spíš pro starší děti:
3.najdi svou oblíbenou knihu a opiš její název.
4.dokresli správně línie v pracovním listu. Když nějaký úkol splníte můžete ho vyfotit a poslat do komentáře. Těším se na Vaše fotky. P. Uč. Martina"
Omalovánka knihy zde
PL Linie zde
7. ÚKOL
Paní učitelka Bc. Vendula Bartoňková ze třídy Kytička 🌺 se učí na ukulele. Při trénování natočila video. Poznáte, o jaké pohádky jde?
Odkaz na video zde
6. ÚKOL
Tyto aktivity si pro Vás nachystala p. učitelka Bc. Alžběta Forrová 🌺 🦋 🌞 🐞 🐝 .
MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN (ve zkratce MDŽ) připadající každoročně na 8. BŘEZNA, svátek kdy slaví nejen maminky ale také ostatní ženy (babičky, tety, sestry…).
V tento den bychom určitě společně vytvořili ve školičce přáníčka, abychom alespoň některé z nich udělali radost.
Letos to bohužel nejde ☹
A tak je tento milý úkol úplně ve vašich šikovných ručkách 😊 milé děti.
Vytvořte přáníčko a vlastně i ozdobu do květináče třeba pro maminku, babičku …
Jak na to? Co budete potřebovat?
Papír bílý, pokud máte může být barevný, nůžky (pokud to ještě s nimi neumíte, poproste někoho, aby pomohl), pastelky, fixy nebo barvičky se štětcem a vodou, špejli, slámku nebo dřívko na stonek k zapíchnutí
Co teď?
Na papír obkresli svou ruku a vybarvi nebo jí natři barvou a obtiskni na papír. Pokud jsi použil barvičky, nechej zaschnout. Pak ručičku vystřihni nebo někoho požádej o pomoc.
Vystřihnutou ručičku můžeš dozdobit PODLE SVÉHO PŘÁNÍ A MOŽNOSTÍ. A přilepit ke špejli lepící páskou nebo lepidlem. A je hotovo!!!
Teď už jen popřát a květinka může zdobit květináč.
😊
Pevně věřím že se vám květinky povedou a těšíme se na vaše fotečky!
PS: Přikládám také dva pracovní listy, s kterými si jistě hravě poradíte 😊
Pracovní list Hledej písmeno zde
Pracovní list hledej číslo zde
5. ÚKOL
Tento úkol pro Vás nachystala p. uč. Martina Králová ze třídy Sluníčko 🌞.
"Ahoj děti, když jsme ještě mohli chodit do školky, povídali jsme si o pohádkách a měli jsme i karneval. Zamyslete se, která pohádková postava začíná na písmenko K.... odpověď můžete napsat do komentáře.
Našla jsem pro Vás také pohádkové pracovní listy. V prvním budete hledat správný stín dané postavičky /u spojování vyměňujte barvy, ať žádná cesta není stejná / v druhém pracovním listu vybarvěte tu korunu, která je jiná než ostatní v řádku. Jistě úkoly lehce zvládnete."
Pracovní list Stíny zde
Pracovní list Koruny zde
4. ÚKOL
Zábavnou procházku kolem školky si pro Vás nachystala p. uč. Bc. Vendula Bartoňková ze třídy Kytička 🌺.
"Až půjdete kolem školky, zkuste si splnit pár úkolů, které jsem si pro Vás nachystala.
Nemusíte se tam hnát hned teď, přeci jen se nechceme shlukovat ve větším počtu, úkoly tam zůstanou, dokud se školka neotevře.
Zpříjemněte si den procházkou ke školce. Čeká Vás 5 stanovišť s úkoly. Postupně si obejdete celou školku. 1. stanoviště najdete u vstupních dveří do tříd Sluníčko,Beruška a Včelka, dál už Vás to navede.
U prvního úkolu jsou potřeba křídy, nachystala jsem jich tam dostatek, ale víte, jak to chodí....takže si možná s sebou nějakou vemte
Krásnou procházku přeji."
3. ÚKOL
Naše paní asistentka pedagoga a paní učitelka Michaela Prášilová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala tento kvíz.
"Milé děti, připravila jsem si pro Vás malý kvíz o pohádkách, které již znáte a určitě jste je viděli nejen doma, ale i ve školce. Zkuste si vzpomenout a najděte správné odpovědi, které mi napište do komentáře. Budu se těšit. "
1) Které zvíře se objevilo v pohádce „O Červené Karkulce“?
a) Medvěd b) Liška c) Vlk
2) Jak se jmenuje kamarád od Křemílka?
a) Mat b) Vochomůrka c) Tom
3) Kdo odnesl „Smolíčka Pacholíčka“ do lesa?
a) Liška b) Jeskyňky c) Jelen
4) V pohádce, o Smolíčkovi žije jelen, který má jaké parohy?
a) Hnědé b) Zlaté c) Bílé
5) Které zvíře tvrdilo v pohádce o Neposlušných kůzlátkách, že je jejich maminka?
a) Medvěd b) Vlk c) Zajíc
2. ÚKOL
Tuto aktivitu si pro Vás nachystala p. uč. Mgr. Klára Voková ze třídy Motýlek 🦋.
"Ahoj děti, dnes jsem si pro vás připravila básničku o první jarní kytičce. A to už je hádanka pro vás, jak se první jarní kytička, která vykoukne po roztání sněhu jmenuje.......?
Rodiče vám básničku přečtou a můžete se jí naučit.
Dále si můžete vyzkoušet, jak taková kytička roste - rozstříhejte jednotlivé fáze růstu a seřaďte je za sebou.
Přeji ať se vám daří. "
Obrázek se sněženkou na vybarvení,rozstříhání, seřazení dle růstu zde
1. ÚKOL
Paní učitelka Bc. Hanka Babišová ze třídy Beruška a Včelka 🐞 🐝 si pro Vás nachystala kvíz zde